Ahad, 4 Mac 2012

Cuti semester januari - februari

Assalamualaikum dan hai hai hai semua...!!

Entry kali ini berkaitan dengan anak buah kesayanganku yang ketujuh. Haha. Banyak kan anak buah saya. Tapi mungkin kawan-kawan saya yang lain lagi banyak anak buah. Hehe. Apa pun bersyukur kepada ALLAH kerana telah mengurniakan cahaya mata kepada kakak saya. Alhamdulillah. Cuti sem baru ni saya terus ke rumah kakak saya untuk melihat permata hati kakak. Wah, canteqnya. Plus plus plus kawaiii (cute). Jom semua tengok gambar Dhiya Amani kat bawah nie. Jom3...!! ^___^

 Seterusnya saya berjalan-jalan ke Perak daru Ridzuan pula. Hehe. Dalam gambar ni bersama dengan anak buah kesayangan saya juga. Lokasi gambar ni kat Tokong cina terbesar kat malaysia or perak. Ermm. Tak pasti. Memang besar. Bukan masuk kat dalam tokong ni pun. Cuma tengok-tengok kat luar jer. K. ^__^

K...! Sampai sini sahaja cerita untuk kali ini. Tataaa. Assalamualaikum dan selamat malam semua.. !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan