Isnin, 17 Disember 2012

- awak tolong fahami saya..! -

Assalamualaikum..

Sedih kecewa. Hurmm. Apa lagi yang aku mampu cakap. Awak tolonglah fahami saya. Saya dah cuba fahami situasi awak seadanya. Awak tolonglah faham situasi saya jugak. Saya tak pernah mengabaikan awak tau tak. Saya ada masalah pun saya tak nak cerita kat awak. Awak tau sebab apa. Sebab saya faham keadaan awak. Saya tau situasi awak. Ok.

Please lah. Saya dah cukup jaga hati awak selama ni. Cubalah awak nie faham situasi saya jugak.

*saya hanya mampu bersabar...thanks a lot awak buat saya macam nie..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan