Jumaat, 21 Jun 2013

Kawan Baik Kiter..

Assalamualaikum dan hai everybody...
My new entry. hehe. baca tajuk tentang apa yer semua..? kawan baik a.k.a BFF. kita bagi intro sikit. susah kan nak cari kawan baik dalam dunia nie. kawan memang boleh beratus2 tapi nak cari sahabat nie memang susah. but3, finally i got it. who is she? cik fizahadi. hehe. first time kenal mmg aku xrapat sangat pon. ntah lah. rasa macam xda chemistry dengan dia. haha. aku seorang yang pendiam sbnrnya. so, xsuka sgt borak2. tapi kalau aku dah jumpa orang yang selesa dan boleh dengar aku cakap, insyaallah boleh jadi kwan aku. hehehe. 


ok. inilah orangnya. ada iras2 iqram dinzly x? haha. no komen. cam kelakar lak. bagus kawan aku nie. macam2 yang dia dah tolong aku sepanjang berada di Perlis nie. "kau ada di kala ku suka, kala ku duka, setiap tangisan dan juga ketawa...".. see see see. so, aku nak ucapkan terima kasih banyak2. kami pun slalu kuar sama2, lepak sama2. kdg2 rasa mcm adik beradik. ermm.. comey kan. huhu. kdg2 ak bagi pndpt dan nasihat kat dia. sebab dia kan kawan baik aku. then dalam masa yang sama aku anggap dia macam adik aku sendiri. 


walaupun jarak kami jauh. sorang kat perlis dan saya kat pahang. tapi kami "BUDDYZZ" xkan terpisah. kecuali ajal dan maut. i love u myfrenzzz.. :D

k, continue episod akan datang. tataaaaaaaaaaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.