Khamis, 18 Julai 2013

Catatan Ramadhan

Assalamualaikum dan selamat pagi semua...
alhamdulillah bersyukur kerana masih diberi kesempatan untuk bernafas di bumi ALLAH ini. aku mungkin terlambat untuk mengucapkan salam ramadhan tapi xterlewat lagi kan. kita masih dalam bulan puasa. oh yeah. aku masih di sini dan begini. hahahahaha. begini lah sangat kan. banyak benda yang berlaku dan dugaan datang. kadang2 sifat ketaksabaran aku nie membuatkan aku orang lain sakit hati. upsss. really sorry. seriously aku memang emo sikit kalau ada benda yang boleh menaikkan kemarahan aku. ermmm. bulan puasa nie mengajar aku erti kesabaran. sabar3. yeahh. i can do it. i will always beside you. n also love u.


SALAM RAMADHAN SEMUA DAN SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA DENGAN PENUH KESABARAN DAN KESYUKURAN. INSYAALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.