Selasa, 1 Februari 2011

Patut ke aku buat camtu..Apa keputusan aku??

bismillahirrahmanirrahim..ak xtau nk ckp apa bila dia ckp camtu. mati kata2. aku betol2 xtau apa yg patut ak cakap. adkh ak perlu nsht dia. tp mampu dan layakkah aku? ak xtau macamana nk selesaikannya. ntahlah. susah jugak untuk aku buat kptusn. remove dr fb. xkanlah aku sekejam itu. nti org ckp ak memilih kwn. aku ada hak ape. nk kwn dgn sape2 pun. mstilh ak cri yg dpt membawa dan mengubah ak ke arh yg lbh baik dr sebelum nie. tapi mcmana dgn dia plak. arghhhh. pening ckit paler ak nie. xkan ak nk citer kt org len plak. kwn baik ak? xkot. nti nmpk mcm ak mengaibkan diri org tue plak. abes 2, ak kena pendam ke? oh no. what should i do......!!!!!! ermm... mcm bese ar. smpan dlm hati jelah. i will try my best to help u. harap dpt jd lebih baik. brdsrkn citer dier td kan, ak rasa seram sejuk ckit. mampukah ak berkwn lama ngan dia. susah untuk ak buat kputusan. remove ke. nmpk kejam sgt. rileks dulu skrg nie. lau ak xleh truskn, ak akn remove jer dr fb ak. ermm. fine...roger n out..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.