Rabu, 14 Disember 2011

UNDANGAN PERKAHWINAN...!!!

Assalamualaikum semua...!!!

Sekarang musim cuti sekolah. Jadi banyak lah undangan majlis perkahwinan daripada sanak saudara, kawan-kawan, jiran, dan sebagainya. Apabila kita membicarakan tentang undangan perkahwinan ini, benda yang paling penting untuk mengajak orang ramai untuk datang ke majlis tersebut mestilah "KAD KAHWIN". Aku suka membelek-belek kad kahwin sebenarnya. Kalau dapat yang cantik mesti cakap macam ni "Wah, cantiknya...." Huhu. Kat shoutbox aku tadi ada komen daripada KAD KAHWIN JANZA. Aku singgahlah melihat kad kahwin yang terdapat dalam blog ni. Wah, cantiknya. Macam-macam jenis kad ada dalam blog ni. Kepada bakal pengantin yang masih tercari-cari kad kahwin bolehlah jenguk-jenguk page ni k. Teruja dan rambang mata nak pilih mana satu pilihan hati. Jenis-jenis kad adalah seperti "SPECIAL MADE CARD" & "READY MADE CARD". Kat sini aku letak beberapa rekabentuk kad kahwin yang menarik minat aku. Cantik dan comel. Kreatif. Lagi satu yang paling penting adalah harganya yang berpatutan. Blog ni ada lagu pengantin. Hehe. ^_^

kad cinta muka buku : sesuai kepada sesiapa yang jumpa kat fb..!!
cinta zaman kecik-kecik dulu. So cute loll..!!
klasik sikit kad ni. Khas buat mereka yang mahukan ciri-ciri tradisional.
Nampak macam ekslusif je bila tengok kad ni. Glamour...!!!

Credit to : KAD KAHWIN JANZA 
p/s : sesiapa nak lihat lebih banyak lagi design , cuma klik link kat atas ni..Tq..  ^_^''
SELAMAT PENGANTIN BARU....!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.