Sabtu, 25 Januari 2014

Jan jan jan jan januari...!!

Assalamualaikum dah hai semua..

Setelahh sekian lama xberblogging. Ekk, sekian lama ke. Haha. Busy mengalahkan pm. Hohohoho. Jangan jeles k. Kih3. Actually, banyak keje nak buat. Banyak keje nak fikir lagi. Dah gaya macam bos tak bertauliah jugak sikit-sikit. Walaupun keje xdalah banyak mana pon. Auta jer lebih. Nak buat camner kan. Dah memang kerjaya aku macam tue. Seriusnya memang banyak keje pon. Huhuhuhu. Kena ikir tentang bilik sewa lagi. Adehhh. Akhirnya dah setel part2 bilik sewa nie. Dapat jugak bilik sewa. Akak yang simple dan senang runding. Terima kasih kepada yang membantu. Huhu. Jasamu ku kenang. Ojh yeahh.

Ok. Dah mengarut membebel k. Orang pon xnak baca. Aku jer yang baca kot. Hahaha. Nama pon catatan blog budak kurus. Opkoslah untuk aku jer yang baca kan3. Hahaha. Motif betol. Hari nie, xtvt biasa aku adalah lepaking kat klcc. Ramai kot orang. Bermacam ragam aku tengok orang. Romantik lah. Ape lah. Hhaahahahaha. Ahhh abaikan jer. Motif aku nak lepak jer. Amek angin setelah demamm yang agak lama. Hhehe. Jom tengok gambar nie. Bobye n c u again. Tatatataatatata..Lebiu.




#Done 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan