Jumaat, 14 Disember 2012

- Disember -

Assalamualaikum dan hai semua..

Lama x update blog. Banyak kerja yang perlu disiapkan. Hurmmm. Macam- macam yang perlu aku selesaikan sebelum berakhirnya semester ini. Selepas ni aku akan menjalani hidup bukan sebagai pelajar lagi. Oh, takut dan berdebar. Mungkin benda ni perkara biasa bagi sesetengah orang. Sama jugak dengan aku. Huhu. Semoga berjaya NUR AIN. Oh yeah. Hehe..

Sekarang masa untuk menghitung hari. Haha. Lambatnya 28.12.2012 nie. Haha. Menghitung hari untuk hari lahir aku. Kawan sebaya aku semua dah sambut hari lahir mereka yang ke 23. Aku jer yang terlambat. Haha. Insyaallah dipanjangkan umur. Aminnn. Aku tak mengharapkan sesuatu hadiah pun daripada mereka semua. Apa yang aku harapkan adalah............. Aku dapat bersama dengan keluarga tersayang dan semua orang yang aku sayang. LOVE U ALL. 

Semenjak dua menjak nie banyak perkara yang aku belajar. BERSABAR dengan dugaan yang aku hadapi. Ada hikmah di sebalik semua nie. Mungkin aku tak kuat sangat. Tapi aku akan cuba jadi yang terbaik. Mungkin agak sukar. Hurmmm. Thanks a lot ALLAH. Semua perkara yang ALLAH bagi nie menjadikan aku menjadi penyabar orangnya. Kadang2 mungkin aku xboleh nak terima sangat. Sebab apa? Sebab manusia nie xpernah puas dengan apa yang mereka ada. Sekarang aku sedar. BERSABARLAH wahai hati. Terima kasih juga kepada ENCIK AWAK sebab sudi jadi pendengar setia saya. Walaupun awak selalu kena marah dengan saya. So SORRY. Hurmm. Apapun saya sayang sangat kat awak. LOVE U. (:

Tahun baru ISLAM dah berlalu. Sekarang menunggu tahun baru 2013. Memang aku dah tetapkan azam di tahun baru islam ini. "SAYA NAK JADI YANG TERBAIK DAN BERUBAH.." insyaallah. Doakan saya yer semua. Kamu semua pun tetapkanlah azam masing2. Semoga berjaya. Insyaallah. Berusahalah untuk mencapai apa yang kamu inginkan yer. Oritee...

Tataaaaa & Assalamualaikum...

^____^  LOTS OF LOVE by nurainmuhammadtahir

Tiada ulasan:

Catat Ulasan