Isnin, 31 Disember 2012

2012 to 2013

Assalamualaikum and hi everybody..

Haipp..Haipp..Haipp..
Hari nie 31 Disember 2012..Menghitung hari nak ke tahun baru 2013. Oh yeah. Azam lama dah tercapai atau belum yer? Haha. So, kembali ke azam baru. Azam baru supaya dapat menunaikan azam 2012...!! Yeah yeah.. Saya bakal merindui 2012. Macam-macam perkara yang dilalui. Hope be better on 2013. Insyaallah. Saya juga akan melangkah ke umur 24. Oh cepatnya masa berlalu. Rasa macam sekejap jer. Tahun 2013 nie juga bakal membawa saya ke alam praktikal a.k.a alam pekerjaan yang sebenar. Mudah-mudahan berjalan dengan lancar without any problem. Hurmm.. 

Untuk kesayangan saya..
Mak & Bapak..
Jaga kesihatan diri.. Jaga diri baik-baik..!!
Love Both of u..Yup3...

Untuk buah hati kesayangan saya..
Mohd Soffi Bin Mohd Tif..
Jaga kesihatan diri juga. Jaga diri baik-baik..
Moga tahun 2013 membawa kepada pembaharuan untuk diri anda.
Haha. Semoga cepat2 melangkah ke jinjang pelamin. Hehe.
*sayangawak*
Hohoho..

Untuk semua, semua, semua, semua...!!!
Good luck..
Do the best..
Buat yang terbaik untuk diri anda semua..
Semoga menjadi lebih baik daripada tahun sebelumnya..
Jaga kesihatan diri..
Luv u all..Cewahh..haha..

Habis...

nurainmuhammadtahir

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.