Jumaat, 8 Mac 2013

my praktikal feb 2013

Assalamualaikum pembuka bicara untuk hari ini..

08 mac 2013. cepat sungguh masa berlalu. aku dah praktikal sebulan lebih. alhamdulillah. tiada masalah yang menimpa aku. cuba kadang-kadang kita kena cuba menyesuaikan dengan keadaan di sini. mungkin sukar untuk aku yang baru. huhu. tapi aku cuba jugak. pengalaman baru lah katakan. try my best. yang paling penting apabila praktikal kat tempat orang nie kena lah ikhlaskan diri kita. so, xdalah buat kerja secara terpaksa. banyak yang aku belajar kat sini. terutama sekali daripada aspek pergaulan dengan kakitangan. memang best. sebabnya mereka semua happening. cuma kadang-kadang apabila mood menguasai diri, mulalah timbul bermacam ragam yang tidak dijangka. so...!!!! i will do my best to try hardest. yeah.. i can do it.. insyaallah.

be my best..!! assalamualaikum.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.