Ahad, 29 Jun 2014

Ceritera Ramadhan

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan semua..

First story tentang Ramdhan. Alhamdulillah diberi kesempatan oleh Allah untuk menyambut bulan Ramadhan buat kali kedua puluh empat. Alhamdulillah. Semalam dah start solat terawih. Aku buat kat rumah jer. Sebab mata pon dah ngantok. Kalau aku solat kat surau memang konfem aku terlentok2 pastu fikiran melayang. Pasal tue lah solat terawih first kat rumah  jer. Tapi ok lah kan. Alhamdulillah selesai. Sahur pagi  tadi pun dengan air mineral jer. Sebabnya malam tadi aku dah bedal satu bungkus roti ikan bilis sebelum tido. Hehehehehehe. Fikir tentang makan untuk berbuka. Oh lalalalalalaa. Mesti xtau nak makan apa kan. Pasnie kena buat menu sebulan berpuasa. Senang jer nak makan dan pergi beli terus. Tak payah lah nak rambang mata kat bazar ramadhan kan. Huhuhuhu. Hari nie rasa nak makan benda berat sikit sebab esok kerja. Hehehehehe. Nak kena mengadap orang opis yang.............. Pening kepala aku. Dah tak larat nak layan. Poning3. Kena carii keje lain lah gamaknya sebab aku pon dah macam nak giler keje situ. Tak sesuai dengan jiwa aku kot dengan pilih kasih lagi. Aku pulak yang pening. Hahahahahahahhaa. K lah lastly, SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK DAN JANGAN LUPA SOLAT TARAWIKH...JANGAN PONTENG PUASA TAU...!!!!! :)


Salam Ramadhan : Kosong - Kosong k..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan