Sabtu, 17 September 2011

Angry Birds ~~~


toink..toink..
hehe. aku menjadi gila apabila melihat pelbagai koleksi anry birds di pasaran. haha. sebenarnya tadi aku keluar ke jitra bersama dua orang kawanku. tiba-tiba aku nampak apa yang aku mahukan. haha. nak tau tak apa benda. jawapannya senang jer. kat tajuk pun dah tulis kan. "ANGRY BIRDS" yang comey tahap comel. huhu. aku jadi rambang mata kejap. haha. mengarut jer aku nie. akhirnya aku mengambil keputusan untuk membeli gadjet henpon angry birds warna merah dan t-shirt angry birds warna merah juga. puas hati. akhirnya berjaya juga aku memilikinya. sungguh comey walaupun angry birds tu muka dia marah. lagi mau tanya kenapa angry birds muka marah ke. huhu. ANGRY= marah. jawapan yang ringkas, padat, dan mutakhir untuk maklumat semua. apapun gembira sangat dapat keluar bersama kawan-kawan. sebenarnya tak pernah pun keluar ke bandar jitra dengan mereka berdua ni. alhamdulillah diberi kesempatan untuk keluar dengan mereka. walaupun penat sangat tapi enjoy. lepas tu, aku dapat juga ambil sehelai seluar jeans dan kasut. tambah lagi dengan membeli sehelai baju "domo-domo"  dan "spongebob" yang tersangatlah cute dan comey. habis duit aku. waaaaaa. lari bajet dalam rm9. huhu. takpelah. sekali-sekala.haha. oklah. sampai di sini sahaja coretanque untuk kali ini. arigato gozaimasu sebab sudi baca. daaaaaa. \(^,^)/

http://blogbudakkurus.blogspot.com/


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.