Khamis, 16 Mei 2013

kawan baik a.k.a best friends..!!

Assalamualaikum dan hai semua..!!
woahhhh. dah nak habis praktikal. tinggal lagi 1 minggu jer lagi. minggu depan dah habis. rasa macam sekejap jer. tetiba rasa sedih tetiba kan. ermm. sebab bakal meninggalkan semua orang yang ada kat bumi perlis nie. mak dan ayah angkat, kawan-kawan tersayang, dan staf kat sini. rasa macam dah jadi satu keluarga. huhu. perlu ke aku nangis?? haha. one thing yang aku sayang nak tinggalkan bumi perlis nie sebab aku dapat sorang kawan baik. seriusly..!! baik kot. banyak benda dia dah tolong aku. terima kasih sahabat. pasni mesti aku rindu kat dia. kalau aku lapar waktu malam xda sape nak teman aku makan dah. xda sape dah aku nak ajak keluar untuk makan malam. woahhh. rindu sangat. will miss u lah sahabat...!! apapun memang aku hargai kamu sebaik mungkin. story mory ngan dia. jalan-jalan cari pasal pon bleh. :D

oklah rasa sedih plus nak nangis lak. huhuhuhu. bye bye perlis. one week jer...!!! hargai setiap detik bersamamu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan