Sabtu, 8 Jun 2013

for this week..!!

Assalamualaikum n hai semua..
alhamdulillah masih hidup di dunia nie. minggu yang penuh dengan kerja. oh kerja, kerja, dan kerja. ari selasa minggu nie aku accident. owh. konon2nya nak hantar n settle everything untuk ari rabu then ari jumaat blehlah balik. tapi dah takdir kan aku accident. esoknya aku xbleh nak watper sangat. sebabnya sakit plus plus nangis. nasiblah ada kawan aku yang bernama fiza tlg aku. thanks a lot frenz.

luka accident. ouchhh..

walaupun accident ptg, hehe malam still bleh gagah p steamboat. haha. bedal jer makan macam2. sakit dilupakan dan makan. ngap ngap ngap. hak3.

steamboat with fiza & mira sayang..

sekarang aku stay kat uum. untuk siapkan segala report yang ada. owh banyaknya. nasiblah waktu praktikal aritu aku dah siapkan banyak jugak. tinggal nak edit nak wat penambahbaikan jer. insyaallah kalau xda aral melintang aku bali hari esok. yup. ahad. n one more thing yang aku rasa duk kat sini. aku dah banyak menyusahkan orang terutamanya fiza. banyak benda dia dah tolong aku. thanks a lot mydear frenz. will  miss u..! huhuhu.. n kawan2 aku yang praktikal sekali mira, ainun, iman, wawa. korang pun akan aku rindu. woahhhhh..terima kasih n bye2 perlis dan kedah. aku akan rindu semua kenangan kat sini. yeahhh.. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.