Selasa, 27 Ogos 2013

#MoodBerkerjaya

Assalamualaikum dan hai semua..

19/08/2013

Kembali lagi dalam episod baru sempena bulan syawal yang mulia ini. Alhamdulillah diberi kesempatan untuk beraya lagi dan yang paling penting berkerjaya. Nak dijadikan cerita 19/8/2013 dapat tawaran temuduga kat satu company nie. alhamdulillah. walaupun rasa macam malas nak pergi kan. tapi pergi lah jugak. temuduga yang agak lama bagi aku. hampir 2 jam. aiyarkkkk. too long kan3.

20/08/2013

then, esok hari dah dapat tawaran bekerja kat company tersebut. aku memutuskan untuk bekerja pada minggu depannya. alhamdulillah. rezeki2. walaupun aku tau cabaran yang agak tinggi mungkin akan aku hadapi. but i will try my best. okehhhh..

26/08/2013

first day keje cam biasalah sesi induction dengan staff2 kat situ. kenal dengan staff2 kat situ memang best. sesi kenal2 dengan bos besar, bos kecik, xbper nak bos, big boss. haha. kira kenal dengan semua staff lah. penerimaan ok dan dorang semua memang happening. aipppp. 1st day langkah kanan betollah. ada jamuan raya. super best kan. macam2 ada. walaupun bos cina tapi hari raya aidil fitri xdilupakan. nice kan. siap ada gamelan lagi. cam kenduri kawen pon ada. kih3. good job bosss..!!! then, arini keje ari kedua. dah belajar sikit2 pasal keje. walaupun agak sukar tapi at least aku belajar kan. jangan kata susah sebelum buat, harap2 xkena marah lah kan. baikkkkkk.

k lah nie saja catatan untuk #MoodBerkerjaya untuk hari ini. Daaaaaaaa.

#SejutaRasaSayang untuk semua. Love u.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.